ثبت شرکتها و برند

ثبت شرکتها و برند

 

سامانه تخصصی ثبت شرکت گروه وکلای یاسا با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود، انحلا، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام مینماید.

 

ثبت شرکت با چه اهدافی انجام میگیرد؟

 

ثبت شرکت فرآیندی است که طی آن اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را مابین خود امضا می کنند که این قرارداد در برگیرنده قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالت (خارج شرکت) است.

 

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی جهت دستیابی به سود و منفعت می توانند توانایی های خود را اعم از سرمایه، تخصص و ارتباطات در کنار یکدیکر قرار دهند که مجموع این توانایی ها در کنار هم می بایست تحت چهارچوب خاص با عقد قراردادی مابین این افراد صورت پذیرد و شرکتها نوع خاصی از این قراردادها هستند که هرکدام از انواع شرکتها شامل (مسئولیت محدود، سهامی خاص و …..) چهارچوب و تعریف خاصی از ارتباطات مابین شرکاء و سهامداران و همچنین مابین شرکا و اشخاص ثالث (خارج از شرکت) را بیان میدارد.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت ثبت شرکتها مراجعه نمائید.

 

شرکت سهامی خاص چیست؟

 

شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی (ولو اینکه موضوع عملیات آن،‌ امور بازرگانی نباشد) که تمام سرمایه‌ آن منحصراً توسط مؤسسین، تأمین‌ گردیده و سرمایه‌ آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست.

 

تعداد سهام‌داران نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت، به طور روشن و خوانا قید شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت شرکت سهامی خاص مراجعه نمائید.

 

شرکت مسئولیت محدود چیست؟

 

شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد.

 

فقط به میزان سرمایه‌ خود مسئول قروض و تعهدات شرکت است. در نام شرکت باید عبارت ‹‹‌با مسئولیت محدود›› ‌قید شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت شرکت مسئولیت محدود مراجعه نمائید.

 

آیا ملزم به ثبت آگهی در سایت روزنامه رسمی هستیم؟

 

تمامی آگهی های ثبتی باید در سایت روزنامه رسمی ثبت گردد، به استثناء آگهی نقل انتقال سهام در شرکتهای سهامی خاص و شرکت تعاونی.

 

در صورت ثبت نکردن آگهی در سایت روزنامه رسمی شما مجاز به ثبت صورتجلسات خود در سامانه ثبت شرکتها نخواهید بود و در سامانه با پیغام عدم ثبت آگهی در روزنامه مواجه میشوید.

 

نقل و انتقال سهام از موارد ثبت و صدور آگهی نمی باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت روزنامه رسمی مراجعه نمائید.

 

گروه وکلای یاسا چه خدماتی در تغییرات شرکت برای شما انجام میدهد؟

 

تنظیم صورت جلسه

تنظیم اظهارنامه

تکمیل مدارک و ارسال

اعطای وکالت به کارشناسان امور ثبتی برای امضا دفتر. (به دلخواه شما)

تغییرات شرکت در کمترین زمان و هزینه برای شما انجام خواهد شد.

برخی از تغییرات شرکت فقط در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد، برخی دیگر فقط در صلاحیت مجمع عمومی عادی که به شکل فوق العاده تشکیل می گردد و برخی فقط در صلاحیت هیئت مدیره انجام می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت تغییرات شرکت مراجعه نمائید.

 

علامت تجاری بین المللی چگونه ثبت می شود؟

 

جهت درخواست ثبت بین المللی علامت تجاری در سایر کشورها، ابتداء بایستی علامت موردنظر در کشور مبداء به ثبت برسد. بنابراین ثبت داخلی علامت تجاری در کشور مبداء پیش نیاز ثبت بین المللی علامت تجاری درکشورهای عضو سیستم مادرید میباشد. اقدام به درخواست ثبت بین المللی علامت تجاری صرفا” از طریق اداره مالکیت صنعتی امکان پذیر می باشد.

 

یک علامت تجاری باید خاص و متمایز کننده باشد بطوریکه مصرف کنندگان با دیدن آن علامت محصول مورد نظر را شناخته و همچنین آن را از سایر علائم تجاری و دیگر محصولات که با آن علائم تجاری معرفی میشوند را تشخیص دهند. یک علامت تجاری نباید باعث گمراهی و یا فریب مصرف کننده گردیده و یا باعث از بین رفتن نظم عمومی یا خلاف اخلاق حسنه گردد.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت ثبت برند بین المللی مراجعه نمائید.

 

ثبت برند چیست و چقدر هزینه دارد؟

 

یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.

 

به دلیل اینکه هر علامت تجاری در طبقه ای خاص قرار میگیرد و بسته به اینکه علامت تجاری فارسی و یا انگلیسی باشد لذا میزان مشخص کردن هزینه های ثبت علامت تجاری را نمیتوان به صورت کلی تعیین کرد.

 

شما میتوانید بعد از مشخص کردن علامت تجاری و طبقه آن و اینکه فارسی و یا انگلیسی میباشد با کارشناسان امور ثبتی در گروه وکلای یاسا تماس بگیرید تا میزان دقیق هزینه آن به اطلاع شما برسد.

 

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به قسمت ثبت برند مراجعه نمائید.

 

مراحل ثبت شرکتها توسط وکیل

 

شما نیاز به وقت مشاوره حضوری با وکیل متخصص و کارشناسان امور ثبتی را دارید.(برای دریافت وقت و مشاوره با کارشناسان امور ثبتی میتوانید با شماره ۸۷۱۳۲-۰۲۱ داخلی ۲ تماس بگیرید.)

پس از گرفتن وقت حضوری با وکیل، جزئیات علامت تجاری را برای وکیل شرح داده و در صورت لزوم وکالتنامه وکیل را امضاء می کنید.

در این مرحله وکیل مراحل قانونی ثبت علامت تجاری را انجام خواهد داد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تجاری توسط وکیل

 

دوبرگ تقاضانامه‌ ثبت شرکت‌ها با مسئولیت محدود.

دوبرگ شرکت نامه.

دو نسخه از اساسنامه.

دو نسخه صورت‌جلسه‌ مجمع عمومی مؤسسین و هیأت مدیره.

فتوکپی شناسنامه‌ شرکا و مدیران و ارائه‌ مجوز از مراجع ذیصلاح در صورت نیاز.

کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده حداقل دونفر اعضا.

گواهی عدم سوپیشینه برای کلیه اعضاء. (از پلیس +۱۰)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *