راه اندازی و مدیریت ادارات حقوقی

راه اندازی و مدیریت ادارات حقوقی

 

با توجه به ماهیت خاص فعالیت های عمرانی، بازرگانی، صنعتی، پیمانکاری و خدماتی که بر سرعت انجام عملیات، دقت و پرهیز از طرح اختلافات در نزد مراجع قضایی استوار است، ساز و کار موسسه  به‌گونه ­ای طراحی شده ­است که خدمات مورد نیاز در کوتاه­ترین زمان ممکن، بر حسب توافق طرفین، در اختیار سازمان متقاضی قرارگیرد.

ماهیت خدمات مذکور به‌گونه ­ای است که عوامل تنش ­زا در روابط حاکم بر فعالیت های عمرانی، بازرگانی، صنعتی، پیمانکاری و خدماتی، ابتدائاً در مرحله­ ی امکان‌سنجی حقوقی و در زمان مذاکره برای انعقاد قرارداد به حداقل کاهش یابد. در عین ­حال این سیستم به‌ نحوی طراحی شده­ که ریسک و ادعاها در زمان اجرای قرارداد به‌صورت موثری مدیریت شوند تا نیازی به حل و فصل قضایی اختلافات و یا ارجاع امر به داوری نباشد.

موسسه  علاوه بر ارائه­ ی مشاوره در حوزه های مذکور، آمادگی پذیرش مسئولیت واحد حقوقی- قراردادی و نیز مدیریت دعاوی پروژه­ ها و شرکت ها را به‌ صورت برون ‌سپاری و در قالب مدیریت پیمان دارد تا از این طریق فعالان صنعت، فارغ از دغدغه ‌‌های معمول و پیچیدگی­ های مألوف امور قراردادی به دیگر حوزه­ های کاری خود بپردازند.

هم­چنین تیم مذاکره‌کننده ­ی موسسه ، در حوزه های مدیریت ادعاها و انعقاد قرارداد، در جهت حداکثر سازی منافع مدیران و صاحبان صنایع آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشارکت در جلسات و مذاکرات است.

 

در صورت نیاز به مشاوره، راهنمایی بیشتر و آشنایی با خدمات مذکور، دریافت مستندات تکمیلی، برگزاری جلسه معارفه و تبادل درخواست ها با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *