عنوان سیمینار

عنوان سمینار :  آنچه همگان باید در مورد بیمه بدانند

 

عنوان سمینار :  آنچه همگان باید در مورد بیمه بدانند

 

“با رویکرد شناخت حقوق خریداران و ذینفعان بیمه نامه (در بیمه های بازرگانی)”

 

این سمینار به منظور افزایش سطح دانش و آگاهی مدیران، کارشناسان در خصوص شناخت حقوق خریداران و ذینفعان بیمه های بازرگانی برگزار می گردد.

 

اهدف سمینار :

 

افزایش کیفی سطح دانش و آگاهی مدیران، کارشناسان در شرکتها و سازمانها در شناخت حقوق خود و بکارگیری آن در قراردادهای بیمه ای با شرکتهای بیمه بازرگانی و نحوه دریافت خسارت کامل از آنها هدف اصلی از برگزاری سمینار می باشد.

 

در این سمینار ابتدا مفاهیم کلی و اساسی بیمه ای مرتبط با خریداران و ذینفعان مندرج در قراردادهای بیمه ای (بیمه های بازرگانی) ارائه می گردد. سپس انگیزه خرید بیمه نامه توسط سازمانها و انتظارات آنها از پوشش های بیمه ای مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه دلایل اهمیت بررسی حقوق خریداران بیمه نامه برشمرده می شود. مبحث مفصلی در خصوص قواعد و مقرراتی که شرکتهای بیمه در کاهش یا عدم پرداخت خسارت بدان تمسک می جویند با ارائه نمونه مورد واقعی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. در ادامه بخش اول، موضوعات پراهمیتی در خصوص دانستنی های خریداران بیمه پیرامون حقوق خود در رابطه با “انتخاب نوع و پوشش های بیمه ای”، “نحوه تغییر در شرایط بیمه نامه ها” در “نحوه صحیح اعلام و دریافت خسارت” با نمایش  نمونه های کاربردی موضوعات پیگیری می شود.

 

در نهایت موارد ضروری و خاص که لازم است مدیران در هنگام عقد قراردادهای بیمه ای با شرکتهای بیمه بدان توجه نمایند بعنوان توصیه های کاربردی به شرکت کنندگان ارائه می گردد.

 

 

 

سرفصل های مطالب سمینار :

 

بخش اول

حقوق خریداران بیمه در انتخاب نوع و پوشش های بیمه ای

حقوق خریداران بیمه در تغییر شرایط بیمه نامه (عمومی- خصوصی)

حقوق خریداران بیمه در دریافت خسارت از شرکتهای بیمه

قواعد واصولی که بیمه گران در عدم پرداخت خسارت بدان تمسک می جویند.

 

 

بخش دوم

انتخاب نوع و پوشش های بیمه ای

نحوه تغییر در شرایط بیمه نامه ها

نحوه صحیح اعلام و دریافت خسارت

 

 

مخاطبان  سمینار:

 

بازرگانان و مدیران امور گمرکی، حمل و نقل و لجستیک شرکتهای بازرگانی، مدیران ارشد و میانی شرکت های بازرگانی، مدیران واحدهای منابع انسانی و بازرگانی شرکتهای تولیدی، خدماتی و عمومی، کارشناسان واحدهای بیمه ای سازمانها

 

مدت  سمینار: ۲ ساعت

 

مدرس: سرکار خانم فرشته سلیمی – (مدرس و کارشناس حرفه ای مباحث ویژه در بیمه های بازرگانی و داوری در دعاوی بیمه در انجمن حرفه ای صنعت بیمه)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *